© copyright s.v.Tivoli
2010-12

Aanbouw kantine

In de afgelopen 2 maanden zijn enkele mensen druk in de weer geweest om de kantine te verfraaien. Met name een nieuwe aanbouw aan de kantine ten behoeve van de rokers onder ons was een echt megaproject, maar het resultaat mag er wezen. We zijn de “kanjers”, die hiervoor verantwoordelijk zijn zeer dankbaar en kunnen het niet nalaten om een daarover gaande passage uit de “Bestuursmededelingen” hier nog eens te herhalen.

Kanjers

Een stel leden van Tivoli heeft zich, de afgelopen 6 weken, zowat dagelijks, ingezet om de kantine op te knappen. Het zijn deze Kanjers van onze vereniging, die een pluim verdienen. De aanbouw is bijna gerealiseerd en ook binnen de kantine is het nodige gedaan. Door het nieuwe laagje verf oogt onze kantine weer als door een ringetje te halen. Het bestuur bedankt de volgende leden, die zich in het zweet hebben gewerkt, om dit te verwezenlijken. Henk Tholen (uitvoerder/constructeur aanbouw, karweitjes in kantine), Maria Tholen ( poetsen, aankleding kantine, vervoer en iets lekkers bij de koffie), Rudi Sanders (assistent uitvoerder), Leny Sanders (poetsen, koffie en upperman(vrouw) en Henk Rennenberg (buitenschilder, vloer kantine, poetsen en delegeren). Als je ze tegenkomt, geef ook jij ze dan een compliment!” Nogmaals, Henk, Henk, Maria, Rudi en Leny, hartstikke bedankt, we zijn trots op jullie. Natuurlijk plaatsen wij hier ook enkele van de aan ons toegestuurde foto’s.
Klik op previewfoto voor vergroting